Thursday, October 27, 2011

HEBATNYA PEKOSA !

BILA braheng  berkata perkosa akan menjadi penentu pru akan datang , rasa nak muntah ada , rasa geli pun ada kerana yang bercakap itu pun tak tentu halu tuju lagi , apa lagi nak menjadi kuasa utama menentukan arah tuju pemilihan undi masa pru nanti .

Apa benarlah hebatnya perkosa ini , setakat boleh bercakap dan mengugut aje , lepas tu mendabik dada kata kuat sedangkan hakikatnya , perkosa menjadi tempat pulau buangan bagi yang dah tak laku lagi .

Macam braheng sendiri , bila umngok tak sudi dan pas pun dah benci , tak ada platform untuk mendabik dada , tubuhkan perkosa yang akhirnya macam parti braheng sendiri .

Masa mesyuarat agung ketiganya yang lalu , yang menjadi perasmi ialah bekas saorang yang pernah menjadi samseng dengan memukul orang dalam lokap dan kemudiannya didapati bersalah dan dihukum .

Apa benarlah  pengundi nak dengar cakap orang macam ini sedangkan kelaku sendiri pun hancai , kemudian yang hadir semasa perasmian itu semuanya orang buangan macam bekas menteri yang dah hancus atau timbalan menteri yang dah putus haid atau pun mereka yang tak berjaya di dalam pertubuhan asal mereka sebelum ini .

Di Kopilah , macam KK , hebat mana KK ini , cakap pun tak dipakai orang apa lagi nak terpilih sebagai pemimpin atau pun wakil rakyat .

Roslan Kasim , tak pernah laku di NS malahan tak pernah menang semasa bertanding di pertubuhan Umngok Kopilah , masa menjadi KPU dulu , masuk cawangan bayai boleh lah dipilih sebagai pemimpin kalau cawangan pilah bandar contoh , kena mainlah kek mazli .

Jadi elok lah braheng and the gang ukur baju di badan dia , sudah lah badan dia macam katak ada hati nak menjadi kuasa penentu pru nanti .

Kan lebih elok braheng kumpulkan ahli-ahli perkosa di pasir mas dan beberapa tempat saperti kulim / bandar baru supaya mudah mereka mengundi braheng dan zul kulim , ada chance untuk menang dari buang duit hantar sms kepada ahlinya yang tak berapa laku lagi tu .

Di Tampin ketua perkosanya ialah ajk umngok jempol , kerja di kemas dan ajknya ialah said ketapang yang nikah dengan minah siam di danok , boleh pakai ke muka-muka ini .

Kalau umngok pun benci kek perkosa kerana mengambil jati diri mereka , apa lagi lah dengan pengundi yang lain .

So , jangan berangan dan jangan berasa hebat kalau lancau panjang seinci .



PP - tak terlior pun dengan lancau perkosa .

No comments: