Tuesday, February 14, 2012

EEEEE KUASAI KOPILAH ....



KUMPULAN eeee @ budak hitam kek Kopilah ini ada dua jenis , satu dari  kumpulan dkk dan satu lagi dkp ( darah kacukan pakistan ) tapi yang paling berpengaruh ialah kumpulan dkk .

Bayangkanlah , dia ada kedai makan yang pepulor aziz cafe dan restoren hamid , tempat dimana orang melayu berkumpul bila turun ke Kopilah dan sambutan orang melayu memang hebat sekali .

Kemudian cendol Pilah yang terkenal hebat itu juga adalah dari keturunan eeee dkk yang berniaga di pasar dan stesen bas manakala rojak ibrahim yang terkenal kerana menggunakan biskut sebagai bahan untuk menyedapkan kuahnya juga dari kalangan eeee dkk .

Tukang turap jalan pepulor di Kopilah juga eeee dkk iaitu biring , mana jalan yang tidak diturapnya dan mana kontraktor jalan yang tidak pernah minta biring buatkan kerja mereka terutama kontraktor kelas f macam dell dan zaki .

Selain itu , di Pejabat Daerah juga ada saorang eeee dkk yang bertugas sebagai juruteknik dan mempunyai saudara sepusat sepusing yang becakap macam bertih goreng di pejabatnya di Seremban .

Itu baru sepintas lalu kekuatan eee di Kopilah , kalau di tulis semua , sepuloh hari sepuloh malam baca pun tak habis lagi .

Kalau penjengah blog ini ada eeee yang boleh diketengahkan , bagitaulah ...

Dalam umngok Kopilah , eeee dkk dan eeee dkp saban masa menguasai kepimpinan , dari jawatan ketua sampailah jawatankuasa , eeee ini  saling berbagi-bagi jawatan .

Yang peliknya , macam mana eeee dkk ini boleh taruk sheikh dan syed di pangkal nama mereka sedangkan gelaran sheikh dan syed itu berasal dari keturunan arab .

Macam chief , babu , kamil , mizan , muslim , yahya hamid . ami cair dan kelompok dalam cawangan pilah bandar , kekuasaan eeee ini memang mengkagumkan .

Macam chief yang menubuhkan ponak , entah apa jadinya sekarang dan kabarnya projek tu ada pinjaman dengan agro .

Patutlah mail tak berupaya nak menunjukan taring kepimpinannya kerana banyak eeee disekeliling nya dan kebanyakan eee ini adalah orang yang berpengaruh , banyak duit dan tak heran kalau tak ada jawatan kerana tetap boleh menang perwakilan .

Aspan pun patut jawab kerana dah ada yang kata , aspan dan gengnya termasuk kk juga dari kumpulan eeee dkk ?

Betul ke , nanti PP minta pelesit PP siasat .....


PP - jahanamnya melayu kerana si kitol dan mandeliar .....

3 comments:

Anonymous said...

Padanlah pilah golap Yo!





Kulitmanggis

Anonymous said...

Tambahan : Nasi lomak tok acu sobolah bangunan umno pon dkk

Anonymous said...

Kontraktor dkk; Ngah Zaidi , Kamat, zaki,.....