Tuesday, December 20, 2011

BADIGOL...


KELAKAR sungguh bila ada manusia berkata bahawa dakwat yang bakal digunakan semasa pru akan datang menyebabkan orang melayu tidak akan keluar mengundi ?

Dangkal .

Hujah yang paling senget dari saorang yang akal nya mungkin panjang sejengkal , siapa yang beri kuasa pada dia bagi mewakili orang melayu untuk berkata begitu .

Dia ini melayu ke ?

Dan sejak bila pula dia ini menjadi jurucakap orang melayu , PP yang melayu totok pun tak nak bagi kuasa pada dia mewakili melayu yang lain termasuk PP sendiri .

Sudah-sudah lah tu nak menipu dan membohong .

Kenapa ? bila dah terbiasa berbohong , apa yang keluar dari mulut  hamis pecacai perkosa itu pun masih berbau pembohongan .

Paling tidak PP hendak melihat juga jari tangan dipalit dakwat itu sebagai bukti kepada anak cucu PP pernah mengundi , dah puluhan tahun mengundi , tak dapat tanda apa pun , tahun ini PP bercadang nak ambil gambar jari yang kena calit dengan dakwat kekal tu .

Biar lah orang melayu yang lain tak keluar mengundi , lagi bagus , hanya melayu pkr , melayu pas dan melayu dap keluar , senang sikit nak menang dan menenggelamkan umngok yang bangang dan bongok tu .

Apa sahaja yang dibuat kek umngok termasuk mengebas duit rakyat , menganiaya rakyat dan sebagainya , semuanya baik dan tiada yang tidak baik kecuali baik belaka .

So Lei yang hina hudud tu baik pulak ke ?




PP - melayu celup macam ini pun ada , serupa macam mantan pi em tu lah .

1 comment:

Anonymous said...

PP xdo ko cito2 Pilah lai?