Thursday, May 12, 2011

BUAT umPORno KOPILAH , LU TENGOK KETUA LU DI PENANG !!!!

PP cilok karya asli dari blok IkutSukaAku aka Isa buat perhatian ahli-ahli umPORno Kopilah .

Halal kan ya Isa , pasal PP pun macam Isa juga , melayu tulin tetapi tak di perbodohkan oleh melayu tak tulin sebab itu , masa cheif jadi ketua dan minta undi , PP angguk tapi pangkah orang lain .

Pasal apa , pasal cheif pun tak melayu tulin ..... kah,kah,kah

******

Ada orang bertanya, macamana gua boleh dapat akses masuk port umPORno PJ Selatan dan Bangunan umPORno di Seksyen 11 Shah Alam. Jawapannya nombor keahlian umPORno gua masih aktif lagi maaaa...., bapak mertua gua yang berjawatan dalam umPORno tukang bayar yuran tahunan, sebab nak pastikan gua jadi ahli umPORno yang totok sepertinya... kah..kah...kah...

Oleh kerana tak mau jadi Menantu Derhaka... gua layan jelah, dia nak bayarkan sukahati dia lah.. itu hak dia, hak gua dalam peti undi maaaaaa... dia bukan ada cctv pun... kah...kah...kah....

Bila duduk bersembang dengan puak2 umPORno nih... gua syok melihat semangat diorang mempertahankan bangsa Melayu, kononnya itu Melayu ini Melayu.. melayu..melayu..melayu... bla..bla..bla... segala-galanya pasal melayu.... akhirnya sendiri yang layu.... ngeeeee....

Dalam dok syok mempertahankan "Ketuanan Melayu" nih...., adakalanya terserlah jugak kebodohan puak2 parti jahanam nih.... hahahaha..., apasal laaa... diorang nih suka sangat buat lawak dan membiarkan gua gelak guling2 sampai senak perut beb.... gilababi betul laaaa... kelaku puak2 umPORno nih...

Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang - Shaik Hussein Mydin

OK... lah..., bab rupa paras, jasmani dan rohani gua tak mau sentuh kerana gua menghormati ciptaan yang MAHA ESA semuanya cukup sifat dan sempurna, cuma yang gua tak tahan apasal nama dia takda unsur keMELAYUan...., kalau dah bukan Melayu... macamana boleh jadi Pemimpin kepada orang2 Melayu...??? Bangang jugak Pemuda Melayu Penang yeaaaa...!!!!

Kalau macam itu punya cara, gua rasa tak salah jikalau orang cina jadi Menteri Besar atau jadi Perdana Menteri..., kah...kah...kah... kerana umPORno telah membuktikan bangsa lain juga boleh jadi pemimpin kepada orang melayu... tak gitu gang puak2 parti umPORno... keh..keh..keh....
Statement: Gua sebagai ahli umPORno yang berdaftar dan bapak mertua gua tak pernah gagal membayarkan yuran tahunan gua... ntah berapa hengget setahun.. gua pun tak pasti... menentang sekeras-kerasnya seorang Mamak Kutty menjadi Ketua umPORno Pulau Pinang pemimpin kepada pemuda melayu... sebab dia bukan seorang melayu tulen.. dia adalah seorang MAMAAAAAAAKKKKKK...!!!!!
"Amacam beb.. statement gua... ada bunyi macam pejuang melayu tak... muakakakaaaaa...!!!"

Gua tak tau samada berita kat malaysiakini betul atau tidak, samada  mamat pedukang tu Ketua Pemuda MIC atau umPORno..., yang pastinya  kenyataan beliau berbelit beb... sifat berbelit nih dah sinonim sangat  dengan perangai mandeliar.., mana taknya...  cuba lu orang lihat...
"Yang siarkan berita kontroversi nih.. adalah Utusan Meloya dan Utusan Meloya pula petik daripada  blogger yang bernama Anjing Besar pro UMNO beb.... tiba-tiba Ketua Pemuda MIC umPORno Penang kata diorang masuk perangkap???"
Sebagai seorang ahli umPORno berdaftar..., perlukah gua menangis dan bersimpati dengan kenyataan bangang dari Ketua Pemuda MIC umPORno Penang ini...??? Tolong habaq mai sat...

Atau PERLUKAH gua gelak guling2 dengan lawak bodoh pedukang tuuuu.... muakakakaaaaaa....!!!!

PP - fikir lah kalau bijak

1 comment:

airman_1 said...

kah...kah...kah....