Sunday, May 8, 2011

APA GAMBARAN BILA LEBIH 5000 HADIR ?

PP nak tanya sikit , pada mail ke , brother ke atau paling tidak pada anan , apa maknanya jika lebih 5,000 datang untuk mendengar ceramah PKR di Seri Pilah malam tadi sedangkan penduduk kampung itu , nak cari 500 orang susah .

Berbaris kereta sepanjang jalan dari kg bukit sahingga sempadan seri menanti  .

Achin Jemapoh , Haji Ismail Selaru , Nuar Pilah Tengah , Ahmad Parit dan tak lupa beberapa bekas ajk umPORno bahagian turut menyusup tengah orang ramai itu untuk menyaksikan DSAI berucap , tidak kah ini menggambarkan susasana itu macam di Aljuned Singapura dimana WP menang 6 kerusi disitu .

PP juga terpandang beberapa penonton yang bersama malam tadi bermata sepet dan tidak segan silu berada bersama orang ramai memberikan sokongan , dan ada juga yang kulitnya kurang cerah , yang juga mungkin menggambarkan sokongan mereka .

Terberak mail dan asan jika mereka cuba menyusup dikalangan penonton disitu kerana sambutan itu sama kelayaknya macam sambutan untuk pm cuma kalau pm kelayaknya dijemput datang dengan bas , diberi makan percuma dan wang saku apabila pulang .

PP memang meramalkan dun Pilah berwarna kelabu untuk ubn dan anan mungkin menjadi adun terakhir parti itu dalam pru yang akan datang .

Jika ubn tido lagi dan pr tidak dibuai angan-angan dengan hanya mengharapkan kehadiran ramai atas faktor dsai , tidak ada sebab untuk pr tidak memerintah negeri ini salepas pru ke 13 nanti .

Lepas ini buat kerja secara aggresif untuk mendekati pengundi , peluang sentiasa terbuka .



PP - minjam kata anwar , jangan sombong mail dan asan , lepas ini anda akan jadi pembangkang di kopilah .

10 comments:

Anonymous said...

kut ya pun letak la gambor sikit..tak kan takde sorang pun org pilah ada kamera..

Anonymous said...

kah kah adooiii orang kelopelah mana ada banyak tu kelope banyak la....

Putra IJ80 said...

Den dtg smlm tu.,

Dah jln stogh km.,

Baru Den sodar kemera tetingal kek dlm Kreto.

Nak wat mcm mno.,

Tak caya ?

Tanya Si Ayiem Anak Dto' Dawood shah.,

Badosa Den klo Tipu.

Anonymous said...

acin,alang kocer,apet pon ado kek situ.yb anan & mail ado anta wakilla





mensianlubok

Anonymous said...

cakap yo tak kan tak ado gambar sokoping pon!!!!!

Anonymous said...

cakap yo tak kan tak ado gambar sokoping pon!!!!!

Anonymous said...

setuju sey pandangan PP.. ASAN BUSTAND, MAIL LAMBONG, SAMAD ROJAK , RAZI MANCING, ANAN LOYAR, LAN APAM semuo ni ado jawatan kek state ngan fedral.. malah kuek kek polah ngan dalam umngok.. tp program diorg jgn lah katokan 5000.. 50 pun susah klu tak kono pakso ngan siapkan hamper,,, jadi harap2 5 org umngok ni sodar2lah.. yg paling ponting ketuo ngan timbalan ketuo tu... bwk2lah bobincang.. ini tidak, dopan yo baik. belakang mcm apo? masing2 dah tuo.. ingat2lah batu duo.. jgn pikir jawtan kauorg beduo tu boleh buek soalan kubur tk ditanyo pd kauorg.. jgn kedokut, org lain nak makan yo.. jgn kroni yo.. yg mengundi bkn sorang tapi ramai.. sodar2lah yo pemimpin umngok. pandang kek singapore,, mlm tu den ado kek sanun.. den tgk sendiri... raso mcm tk ado harapan yo UBN kali ni.. nguyup UBN bilo asan bustand jd ketuo.. sbb ee mail lambong pun ngah pkir nak amik jawtan tu blk. jadi eee beramok, pulau memulau, hasut menghasut... sodar2lah yo

Anonymous said...

skrg ni org tak main dah ckp saje..kena ada bukti klu nak kata 5000 org datang..bilang pakai apa?pakai jari ekk..setuju setiap artikel mesti disertai dengan gambar..bukan susah pun hp murah pun ada kamera..

Anonymous said...

bilo ketuo dan timbalan gaduh,yang untung muhi ,chip roslan,dan orang-orang yang duduk kek pantai selat melako tu yang untung godang.




dodapcondong

Anonymous said...

lotak la gambar poit..ckp yo x guno jang..