Thursday, March 19, 2009

KAU APO ADO ?

PP tertarik dengan satu komen .

Kau Apo Ado ....

Dari segi mencilok harta kerajaan , pusaka rakyat atau buat bohong sunat untuk mendapat kekayaan , memang PP tak ada apa .

PP tidak lah miskin sangat , papa kedana sangat atau makan pasir sampai tak membesarkan tembolok dengan mengambil harta kerajaan atau membohongkan rakyat dengan janji manis yang kemudiannya menggunakan rakyat untuk kesenangan diri .

PP ada harga diri , ada maruah , takut siksaan Tuhan di hari akhirat dan paling penting , PP nak hidup aman , sejahtera dan mendapat berkat Tuhan .

Tak kayo bonar pun tak apa kerana apalah maknonya kayo, kalau hutang sekeling pinggang , penyakit berlapuk dibadan , hartan mengigit diri sendiri dan hidup dalam keresahan dan kerunsingan takut harta yang di perolihi secara tidak sihat dan tidak betul itu , diambil orang pula .

Dah banyak sejarah , orang yang kayo tiba-tiba akhirnya mohon rumah PPRT kerana aharta tak berkat atau anak buat hal sampai harta habis buat menolong mereka .

Sulan Daru tak payah cerito lah , ponar plan nya macam mana , tanyalah BPM tengang hutang dia kek bank tu .

Ada duit pinjam buek beli merch , no 10 , ingat PP tak tahu , orang Pilah tak tahu , kayo apo macam tu , kayo samseng adalah .

Bagi PP lantak lah mereka , PP ada satu yang PP sangat jaga dan amat kayo iaitu UNDI .

PRU ke 13 nanti PP bagilah kek mana yang benar-benar kayo .

Kaya budi bahasa , kaya semangat dan kaya dengan perjuangan .

Bukan kaya dengan rasuah dan menipu rakyat ?.


PP - kayokokayo

No comments: