Tuesday, December 30, 2008

PEMUDA TELINGA NIPIS

UNTUK berjaya kita mesti berusaha dan satelah berusaha , baru boleh berserah kepada Allah bagi menentukan kejayaan usaha kita itu .

Selain itu , jika ada teguran diterima dan diberikan maklumbalas positif , bukan dicemuh jika tidak kita akan jadi buta dan tuli kepada persekitaran kita .

Pemuda juga begitu , kalau ayatnya suara rasmi , suara rasmilah , tak guna nak berdalih lagi , kerana yang tulis blog itu sendiri dan yang menafikan juga blog itu sendiri .

Paham benarlah perangai pemuda kuala pilah ni , asyik nak menafikan sahaja dan nak lari dari kenyataan .

Pasal anan guna toyota camry , itu hak dia tapi apa pasal hak kerajaan Perak hendak diusik , bila usik sikit mulalah melenting dan gunakan hak sendiri tetapi sebagai wakil rakyat yang prihatin dan kelihatan nya benar-benar prihatin , eloklah lihat diri dulu sebelum menegur orang .

PP tak kisah ditegur kerana PP pun menegur sama tetapi semua komen PP siarkan kerana itu komen mereka bukan PP dan PP tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diberikan kecuali kalau komen tersebut berbau hasutan atau melakukan kesalahan undang-undang , PP akan reject .

PP dah lama kenal dengan sebahagian AJK pemuda dan kebanyakkannya memang cakap tak serupa bikin , lebih cakap , kurang kerja , pandai berpura-pura dan paling teruk ialah berusaha bagaimana nak membolot sesuatu .

Anan sendiri , berapa lama duduk dalam bahagian , Johari di Seri Jemapoh lagi lama tetapi tak berjaya kerana tak ada yang bawa , jadi anan jangan ek sangat kerana KP sedang diperhatikan dengan penuh minat oleh pembangkang , silap-silap nanti YB anan jadi BYB anan pulak .


PP - kalau tak mampu nak muatkan cerita kopilah , tutup sajelah blog tu ...

1 comment:

Anonymous said...

Benar PP, nampak gayanya putera UMNO KP takut komen, sebab tu komentar tak disiarkan, sebab yang selalu searching internet mereka yang ada maklumat, bila dokomen, mulalah gelabah, lepas tu marah pulak. Nampak tak boleh ditegus atau komen, mulalah tunjuk lagak, kitapun dulu bergelum,an dalam pemuda gak. Dah terpampang diblog tuh, blog tu milik sepenuhnya Pemuda UMNO, nak nafi jugak? Atau mudah lupa apa yang ditulis. Setakat copy paste baik tutup jeee.