Thursday, June 16, 2011

SHIT..............................................

jijiknya makluk yang diberi nama shit ..... ini

Jijiknya mereka yang digelar shit itu ....

PP nak hadiahkan shit kepada mereka yang hanya pandai mengikut apa yang orang lain buat dan kemudian berlagak pandai menyalahkan perbuatan orang itu dan maleh nak mencipta agenda baru yang lebih baik dan dapat diterima ramai .

Sehari dua ini PP lihat ramai yang buat kenyataan untuk berarak sama pada 9 julai nanti , perkosa lah , pemuda umPORno lah , ngo's dan macam-macam lagi .

Semuanya nak berarak bagi menentang kumpulan bersih yang hendak menunjukan sokongan mereka kepada satu pilihanraya yang adil dan bersih .

Kalau itu tujuan , buat apa nak buang masa , sama-sama lah berarak kerana semuanya mahukan pilihanraya yang bersih dan adil .

Jika tidak , ada apa-apa lah tu kenapa mereka menghalang rakyat menyuarakan kehendak mereka kepada pemerintah supaya mengadakan pilihanraya yang adil .

Kerja gerombolan ini tidak lain , kalau berarak mesti bergaduh , kalau keluar dengar ceramah menyusahkan orang , jika baca harakah atau roket , maknanya menyokong pembangkang tapi bila pegang utusex atau berita hairan , tidak pulak dilebelkan macam itu sebaliknya di puji dan disanjung walaupun hakikatnya keduanya-duanya semacam menjalankan agenda yang diaturkan , bukan menyebarkan berita yang benar , adil dan tepat .

Pi .....  lah kj , berahim , atau siapa aje termasuk mail dan asan , jika rakyat sudah benci dan pekung dah berbau , yang paling baik ialah ubati penyakit itu bukan salahkan ulat dan langau yang mengharunginya kerana sendiri tidak menyedari kesalahan sendiri .

Hari ini , rakyat tidak pedulikan  lagi lu siapa , lu baik , lu akan di puji , lu jahat , perasuah dan suka buli orang walaupun cantik dan kiut macam bik mama , lu tetap mereka humban dalam lubang shit bila sampai masanya , bukan susah sangat nak buat , pangkah aje dengan satu slogan : PANGKAH, JANGAN TAK PANGKAH ASALKAN BUKAN bARANG nAIK .

PR dah renung kerusi Jelebu dan Rembau di peringkat parlimen dan kerusi Pilah , Pertang , Lenggeng , Jeram Padang dan satu kerusi lagi di Chennah , untuk membolehkan mereka menubuhkan pemerintahan baru di ns .

Tunggu apa lagi beraraklah ke kl di belakang kj atau brahim , tinggalkan negeri ini supaya senang pr skodeng mana yang kosong untuk memudahkan mereka ambil alih pemerintahan .


PP - shit..... lah bARANG nAIK

No comments: