Friday, June 24, 2011

MUDAHNYA MENGAKU !!!!

TERUS aje mengaku salah , mudah bukan , kata dah bersedia ke mahkamah , tapi tiba-tiba tup tup sampai terus mengaku salah , ingatkan nak lawan kerana perbuatan mendedahkan aib itu lebih kecil dibandingkan dengan nikmat yang bakal di perolihi oleh umPORno dan kerabatnya .

Percayalah trio ini , jujur dan bersih sekali , bia buat salah , mengaku salah dan kalau tak buat salah pun , boleh juga mengaku salah kerana mereka orang jujur dan bersih .

Cuba kalau orang lain , jangankan mengaku , dah buat pun cuba elak, macam kes video liggan , macam saya , suara saperti saya , gaya serupa saya tapi itu bukan saya .

Nasib baik perkara yang sama tak berulang jika tidak heboh satu negara tapi pengakuan bersalah juga heboh kerana sebelum ini , mereka berkata tidak salah kerana niat mereka baik .

Tujuan menghalalkan cara ini cara orang yahudi , buat apa sahaja asalkan niatnya baik , nak tolong orang susah boleh rompak orang kaya tapi dalam Islam , yang benar adalah yang hak dan yang salah adalah yang batil .

Kita juga nak tengok apa hukuman yang dienakan kepada penjujur dan pembersih amat ini , biar lah setimpal dengan kejujurannya kerana ia boleh menjadi teladan kepada orang lain nanti .


Khabarnya maksimum tiga tahun penjara dan denda atau kedua-duanya , harap dapatlah semaksima mungkin kerana hadiah itu sesuai untuk 1 malaysia , rakyat didahulukan , pencapaian diutamakan

Bravo Datok T  ( T tu apa hah , tolol kot.... )



PP - muka semacam je .

No comments: