Tuesday, June 28, 2011

9 JULAI KEMANA ?

RASA nya PP nak ke KL lah pada 9 Julai ini , bukan nak pegi pehimpunan besih tapi nak jenguk saudara PP yang ada di Pantai Dalam , kira KL lah tu .

Tapi boleh ke masuk KL pada hari itu atau sehari sebelumnya , adakah alasan PP akan diterima dan tidak kah kah nanti KL ada curfew atau apa ke bendanya lagi .

Buat apa PP nak berarak macam dia orang yang lain , perhimpunan itu kan ke haram , tiada permit jadi buat apa nak ikut .

Sokong dalam hati aje lah nampaknya , tak teringin pun PP nak pakai baju warna kuning kerna warna kuning dah jadi satu wabak sekarang ini , menyakitkan mata .

PP takut pihak berkuasa tidak benarkan PP masuk KL maklumlah bila masuk aje , tentu dia kata PP nak berarak sedangkan PP nak lawat saudara disana , tambahan lagi , ada dua pasukan yang nak ikut sama berarak tetapi tak mahu pengikut bersih berarak .

Sengkek punyai fikiran budak bebal patriot   dan pekosa ini . Orang nak buat dia nak buat , orang buat untuk mencari kebaikan tapi dia pula mencegah kebaikan , patutlah ada gerombolan berkumpul depan pejabat orang lain dan buat onar , dan yang lain lihat aje , macam tidak ada apa-apa .

Hebat lo...

Ingatlah .

PP baru sahaja habis menonon asro rancangan people power yang dipepulorkan oleh crazon aquino .

Apakah Wan azizah itu ikon people power atau ambiga sendiri ?



PP - sendiri mahu ingat lah .

No comments: